Перші самостійні стрибки

Виконуючи перші самостійні стрибки з парашутом, потрібно багато чому навчитися. Вчимося стрибати і сміливо йдемо в Небо. Для всіх починаючих парашутистів доступно і зрозуміло.

Розберемо стрибок з парашутом, починаючи від відділення від літака, закінчуючи приземленням.

Спортивне відділення на мотор

Навчання спортивному відокремлення від літака на мотор починається на землі. На кожному аеродромі є тренажер у вигляді дверей літака, тут і відпрацьовуються елементи відділення від літака або гвинтокрила.

Обличчям на мотор виходимо у вертикальному положенні, щоб чітко лягти на потік горизонтально летить літака.

Права нога ставиться на нижній обріз двері, ліва трохи ззаду на носочку … правою рукою беремося за правий обріз двері на рівні плеча, положення трохи зігнувшись … Задача: стрибнути вперед по ходу літака на мотор з розворотом на 90 градусів. Як це зробити … Відштовхуючись від нижнього обріза двері, розвертаємо праву штовхаючу на 90 градусів, провертають на місці і відштовхуємося. Правою рукою, тримаючись за правий обріз двері, допомагаємо розвернутися і винести себе за борт, намагаючись пробити потік. В результаті Ви будете на рівні дверей.

Коли ви винесли себе за борт, розвернувшись на 90 градусів, опинившись суворо личем по ходу літака, розпрямляємо корпус, руки в сторони, ноги трохи зігнуті в колінах, одночасно робимо прогин назад. Ні в якому разі не можна напружувати долоні. Запам’ятайте: долоні – це ваші рулі, яку долоню напружили, та сторона і піде в розворот назад.

На відділення від літака в повітрі йде секунда, тому не соромтеся відпрацьовувати цей елемент на землі. Чим швидше ви усвідомлюєте сам процес відділення, тим швидше ви освоїте його в повітрі.

Відразу з перших стрибків запам’ятайте: долоні і руки до ліктьових суглобах – це кермо, він єдиний, і в зап’ясті не згинається.

Вільне падіння

З літака виходити навчилися, тепер освоюємо вільне падіння.

Спочатку 3 секунди, потім 5 секунд, потім 10 секунд, далі 20 секунд, і тільки потім з висоти 2200 метрів стрибок на затримку розкриття 30 секунд.

Після відділення ви вже на потоці літака, розкрилися потоку, віддалися йому … далі вас плавно покладе в горизонт на потік знизу, утворений при вільному падінні.

Вчимося утримувати фігуру.

Міркуємо. Центр тяжіння знаходиться в середині тулуба в районі живота, і все повинно бути симетрично. Якщо витягнуті руки, то, щоб утримати рівновагу на потоці, повинні бути витягнуті ноги. Тому руки трохи зігнуті на рівні плечей, ноги зігнуті в колінах і прогин у спині. На землі це все показали, все відпрацювали, тепер потрібно застосувати в повітрі.

Завдання при затримці розкриття 3 секунди. Знайти, відчути свою рівновагу в повітрі. Навчитися ці 3 секунди падати розслаблено і стабільно.

Для цього потрібно знати і розуміти, що …

Якщо руки винести вперед або просто напружити долоні, будемо руками піднімати фігуру і відводити її на заднє сальто.

Якщо витягнути ноги, а руки залишити на рівні плечей, будемо ногами піднімати фігуру і відводити її на переднє сальто.

Правило. Тримати фігуру розслабленої при будь затримці в розкритті ранця, ноги зігнуті, руки в сторони, і не виносити руки вперед далі голови.

Правило. Щоб у вільному падінні фігуру не обертається, долоні повинні бути злегка розгорнуті один до одного, але тримати їх розслабленими.

Вправа 1. Візьміть у руки перед собою на рівні плечей футбольний або баскетбольний м’яч. Руки зігнуті в ліктях. М’яч випустіть, а положення рук залиште. Зафіксуйте руки в такому положенні і розведіть їх в сторони. Ви отримали положення рук у вільному падінні.

Вправа 2. Залишаючись в такому положенні, напружте долоні – розслабте долоні – напружте долоні – розслабте долоні. Раз 10 зробіть і запам’ятайте інтуїтивно і м’язово стан напружених і розслаблених долонь.

З розслабленими долонями вчимося стабільному падіння в затримці розкриття. Напруженими долонями почнемо працювати спіралі.

Відкриваємо парашут.

Розберемо техніку відкриття парашута. Щоб зберегти рівновагу і не завалити фігуру, ліву руку відводимо на кільце, а праву виводимо вперед до голови.

Великий палець лівої руки заводимо в кільце парашута, обхоплюємо його і спочатку рухом руки вгору виймаємо нижню частину кільця з кишеньки … і смикаємо кільце на довжину руки, щоб весь ранець основного парашута розкрився.

Правило. Під час розкриття парашута кільце тримаємо в руці міцно, не втрачаємо і не викидаємо. Це безпека розкриття парашута. У кільця тросик має достатню довжину, і він не повинен потрапити в стропи на розкритті, а то буде сумно.

Після відкриття парашута, коли ви підняли голову і переконалися, що все добре, кільце ставимо в кишеньку або прибираємо за запасний парашут.

Беремо стропи управління і вивчаємо можливості купола розворотами вправо, вліво.

Приземлення

Приземлення повинне бути безпечним. Парашутист сам собі забезпечує приземлення, розвернувшись строго проти вітру, ноги разом, ступні паралельно землі. При приземленні не потрібно намагатися встояти на ногах. Не варто це робити при швидкості зниження 5 м / сек

Дотримуйтесь техніку безпеки в повітрі.