Типи парашутів

Керований парашут Д-1-5У опис.

Керований парашут Д-1-5У призначений для виконання тренувальних стрибків.

  1. При загальній масі системи парашутист – парашут не більше 120 кг парашут забезпечує:
    • надійну роботу на висоті до 1000 м як при негайному введенні його в дію на швидкості горизонтального польоту до 250 км / год, так і з затримкою розкриття ранця, при цьому максимальні перевантаження, що виникають в момент наповнення купола, не перевищують 10g;
    • мінімальну висоту виконання стрибка, на швидкості польоту 180 км/год при негайному введенні парашута в дію – 150 м;
    • середню вертикальну швидкість зниження, приведену до стандартної атмосфери, заміряну на ділянці 0-35 м від землі, – 5,1 м/с;
    • стійкість при зниженні;
    • управління парашутом за допомогою двох строп управління;
    • розворот купола і горизонтальне переміщення парашутиста в процесі зниження, причому розворот купола на 360 ° в будь-яку сторону за час не більше 18 с при натягу однієї стропи управління і горизонтальне переміщення парашута вперед з середньою швидкістю 2,47 м/с;
    • застосування напівавтоматичного приладу розкриття парашута ППК-У-575А або КАП-ЗП-575;
    • від’єднання купола від підвісної системи як на землі, так і в повітрі;
    • застосування запасного парашута типу 3-2, 3-1П, 3-3, 3-4, 3-5;
    • зусилля необхідне для висмикування витяжного кільця або витяжного троса як при примусовому розкритті ранця, так і при ручному, – не більше 16 кгс;
    • технічний ресурс – 200 застосувань (уточнюється в процесі експлуатації) за умови своєчасного ремонту і заміни чохла купола.
  2. Габаритні розміри укладеного парашута (не більше), мм:
    • довжина: -570 +20;
    • ширина: -377 +20;
    • висота: -262 +20;
  3. Маса парашута не більше 17,5 кг з напівавтоматичним приладом без переносної сумки.

Тактико-технічні дані частин парашута:

  1.  Витяжна мотузка являє собою капронову стрічку ЛТКМкрП-27-1200 міцністю 1200 кгс довжиною 3000 мм з двома петлями (друга петля на відстані 1400 мм від першої). Для оберігання витяжної мотузки від опіків на неї надітий чохол з бавовняно-паперової стрічки ЛХБМкр-35-260 у вигляді порожнього шланга. Такі ж чохли надіті на всі петлі мотузки і у карабіна.
  2. Витяжний кульовий безстропний парашут складається з основи парашута і пружинного механізму. Напівсферична частина виконана з капронового сітчастого полотна, а конічна – з капронового полотна (арт. 56005крП). Верхня частина парашута виготовлена ​​також з капронового полотна. Площа парашута 0,22 м2.
  3. Чохол купола виготовлений з перкаля “Б” оранжевого кольору (арт. 7015кр), має форму рукава довжиною 5280 мм, одну пару подвійних знімних сот, 11 пар гумових незнімних сот, фартух з двома вікнами для пропуску подвійних гумових сот.
  4. Купол круглої форми, виготовлений з перкаля “П” (арт. 7019), складається з чотирьох секторів загальною площею 82,5 м2. Діаметр полюсного отвору складає 430 мм. Купол має 28 строп довжиною 8870 мм з бавовняного шнура ШХБП-125 міцністю 125 кгс. На полотнищах купола між стропами № 27 і 28, 28 і 1, 1 і 2 влаштовані поздовжні отвори. Для управління куполом до стропам № 26, 27, 28 і 3, 2, 1 монтуються стропи управління.
  5. Підвісна система з капронової стрічки ЛТК-44-1600 міцністю 1600 кгс забезпечена замками ОСК. Для правильного приєднання вільних кінців до замків підвісної системи задні вільні кінці відзначені словами “лівий”, “правий”. Довжина вільних кінців підвісної системи – 560 мм.
  6. Ранець парашута виготовлений з авізент А (арт. 6700) і складається з дна і чотирьох клапанів. Матеріал кільця, замінює середній конус, – шовковий шнур ЦІТЬ-80. Довжина одинарної ранцевою гуми з кулонами дорівнює 370 мм, а подвійний – 385 мм.
  7. Гнучкі шланги з металевого рукава обтягнуті бавовняної стрічкою ЛХХ-40-130, кінці шлангів зі стрічкою заправлені в ковпачки.
    Довжина гнучких шлангів – 515 мм.
  8. Витяжне кільце складається з корпусу, троса, трьох шпильок і обмежувача. Корпус трапецієподібної форми, зі сталевого дроту діаметром 7 мм червоного кольору. Шпильки троса розташовані одна від одної на відстані 150 мм. Перша шпилька, рахуючи від кільця, має довжину 38 мм, решта – по 32 мм. Довжина троса від кінця останньої шпильки до обмежувача включно дорівнює 1070 мм.
  9. Витяжне кільце з тросовою петлею призначене для розкриття парашута в разі обриву або незачеплення витяжної мотузки і складається з кільця, троса, петлі і обмежувача. Довжина троса від петлі до обмежувача включно дорівнює 785 мм.
  10. Витяжний трос має на одному кінці три шпильки, на іншому – петлю. Петля троса обплетена бавовняним шнуром ШХБ-40. Шпильки розташовані одна від одної на відстані 150 мм. Довжина першої шпильки 38 мм, інших – по 32 мм. Довжина витяжного троса від петлі до останньої шпильки включно – 1015 мм.
  11. Запобіжний чохол витяжного троса з плащового полотна (арт. 3101кр), має форму рукава довжиною 990 мм. На одному кінці розташована петля, яка приєднується петлею-зашморгом до петлі витяжного троса.
  12. Прилад ППК-У-575А або КАП-ЗП-575 має шланг довжиною 575 мм. Довжина петлі – 19 мм, довжина троса – 732 мм. Фал гнучкою шпильки в комплект приладу не входить, але входить в комплект парашута.
  13. Обривна стропа – з бавовняного шнура ШХБ-60, перегнутого вдвічі і простроченого зигзагоподібним рядком. При цьому з одного боку обривної стропи утворюється петля, з іншого знаходяться два кінця шнура довжиною 505 і 605 мм. Петля приєднується до вуздечці купола, а кінці стропи до петлі витяжної мотузки. Приєднання кінців обривної стропи проводиться так, щоб при натягнутому стані одного кінця обривної стропи інший мав слабину, рівну чверті натягнутого кінця стропи.
  14. Фал гнучкою шпильки виготовлений з капронового шнура ШКП-200 міцністю 200 кгс в два складання і закінчується петлями, одна з яких (зашморг) монтується до гнучкої шпильці приладу, інша – до кінцевої петлі витяжної мотузки. Довжина фала гнучкої шпильки – 130 мм.
  15. Переносна сумка прямокутної форми, з авізента А (арт. 6700), має дві ручки для перенесення. Габарит сумки 600х260х740 мм.
  16. Паспорт призначений для запису відомостей про прийом, передачу, експлуатації та ремонті парашута. Паспорт є невід’ємною частиною парашута